Hjelp tilStekeovn
Alle kategorier for Stekeovn
- °F fremfor °C
- 0:00 blinker
- 0--o i displayet
- Belysningen slås av etter 15 sekunder
- Bevegelsessensoren fungerer ikke
- Det er ikke mulig å logge seg på Miele@home
- Det lukter brent i ovnsrommet
- Display mørkt/tomt
- Displayet er for lyst/mørkt
- Displaytekster på fremmed språk
- Dørpakningen sprukket/skadet
- Energisparefase eller EC
- Er mengden ost på pizzaen relevant for å bestemme bruning med Smart Food ID (SFID)?
- Er plasseringen av retten i ovnsrommet avgjørende for Smart Food ID (SFID)?
- Er programmene som vises for Smart Food ID (SFID) identiske med de vanlige automatikkprogrammene til ovnen?
- Feil F23
- Feil F32
- Feil F33
- Feil F38
- Feil F44
- Feil F54
- Feil F55
- Feil F60
- Finsihed i stedet for Finished
- FoodView-bildet er svart
- For svakt lydsignal
- Fungerer spesialprogrammet «Pizza» for Smart Food ID (SIDF) også for firkantede pizzaer?
- Hva er AirFry? (H 2xxx)
- Hva skjer hvis jeg ikke har ost på pizzaen med Smart Food ID (SFID)?
- Hva skjer med bildene som registeres med Smart Food ID (SFID), og hvem har tilgang til dem?
- Hva skjer med Smart Food ID (SFID) dersom stekeovnen tilbakestilles til «fabrikkinnstillinger» eller kobles til nettverket på ny?
- Hva skjer med Smart Food ID (SFID) hvis internettforbindelsen blir brutt?
- Hvilket tilbehør er optimalt for AirFry? (H 2xxx)
- Hvor lang tid tar det for Smart Food ID (SFID) å identifisere maten?
- Hvordan aktiverer jeg Smart Food ID (SFID)?
- Hvordan betjener jeg Smart Food ID (SFID)?
- Hvordan bruker jeg AirFry? (H 2xxx)
- Hvordan deaktiverer jeg Smart Food ID (SFID)?
- Hvordan fungerer «Smart Food ID» (SFID)?
- Hvordan kan jeg finne ut mer om Smart Food ID (SFID)-programmer?
- Hvordan kan jeg velge AirFry på stekeovnen? (H 2xxx)
- Identifisering ikke mulig (Smart Food ID)
- Ingen mat i ovnen (Smart Food ID)
- Installasjon av WiFi-modulen på Gen6000-produkter
- Jeg er ikke fornøyd med resultatet av Smart Food ID-programmet (SFID), kan jeg forlenge prosessen?
- Kan hvilken som helst rillehøyde brukes med Smart Food ID (SFID) eller finnes det en anbefaling?
- Kan jeg bruke et Miele-steketermometer med Smart Food ID (SFID)?
- Kan jeg bruke mine egne oppskrifter med Smart Food ID (SFID)?
- Kan jeg legge til tilleggsfunksjoner som f.eks TasteControl eller Crisp function for Smart Food ID (SFID) eller er disse integrert i programmet?
- Kan jeg tilberede 2 pizzaer samtidig med Smart Food ID (SFID)?
- Kan jeg tilpasse programmer for Smart Food ID (SFID)?
- Lyder etter tilberedningsprosessen
- Må stekeovnen forvarmes med Smart Food ID (SFID) for pizza?
- Må stekeovnen forvarmes ved Smart Food ID (SFID)?
- Maks. driftstid nådd
- Maten ble ikke tilstrekkelig hevet
- Maten er lys foran, mørk bak
- Maten er matt/har sprekker
- Maten faller sammen etter baking
- Maten faller sammen under baking
- Maten faller sammen under baking (i bakeform)
- Maten for fuktig
- Maten for mørk/ikke ferdigstekt ved grilling
- Maten for tørr
- Maten for tynn/myk skorpe
- Maten har for tykk skorpe
- Maten ikke brunet ved grilling
- Maten ikke ferdigstekt
- Maten ikke ferdigstekt etter angitt steketid
- Maten ikke ferdigstekt etter senking til 350 °F
- Maten lys nede/mørk oppe
- Maten smuldrer opp
- Matens overflate er ujevnt brunet
- Merkbar luftstrøm
- MES og stekeovnen varmes ikke opp
- Messeinnstilling aktiv. Ovnen varmes ikke opp
- Ovnsrombelysning defekt (oppe)
- Ovnsrombelysning defekt (på siden)
- Ovnsrombelysningen kobles ikke inn
- Ovnsrommet har rustfargede flekker etter pyrolyse
- Skitten dør etter pyrolyse
- Smart Food ID uten matgjenkjenning
- Smuss mellom glassplatene
- Spiller det en rolle om retten tilberedes på rist, bake- og stekebrett eller i en gryte for Smart Food ID (SFID)?
- Stekeovnen blir ikke ordentlig varm
- Ujevnt steke-/bakeresultat
- Uvanlige lyder i KlimaPluss
- Vann suges ikke opp i KlimaPluss
- Vannrester ved KlimaPluss i beholderen
- Ved hvilken temperatur bruker jeg AirFry? (H 2xxx)
- Viften stopper med åpen dør
Bestill servicebesøk
Vi tar gjerne imot din servicebestilling online eller per telefon
Bestill et servicebesøkKontaktskjema
Dette krever en beskrivelse som kan gå over to linjer. Mieles serviceavdeling tar kontakt med deg så raskt som mulig.
Til kontaktskjemaet