Fra ditt eget hjem kan du komfortabelt dra nytte av fordelene ved en personlig rådgivning i butikken.

Miele Live-produktrådgivning

Dersom du ikke kan besøke Miele Experience Center, er du nå kun et klikk unna. En av våre eksperter ved et Miele Experience Center vil gi deg veiledning om hvordan du velger riktige produkter fra Miele via en videosamtale.

Vi er tilgjengelige fra mandag til lørdag mellom 10:00–15:00.

Hvordan fungerer det?

Miele videorådgivning

Se etter knappen «Ring til en ekspert fra Miele»

En widget vises på vår hjemmeside etter omtrent 20 sekunders surfing. Dersom det fremdeles ikke skulle fungere kan du oppdatere siden eller tømme din hurtigbuffer. Eventuelt kan du prøve dette gjennom privat surfing eller i inkognitomodus.

Du trenger kun mikrofonen på din PC eller mobile enhet

Du kan være trygg på at vi ikke kan se deg. Du vil bare kunne se oss. Husk å aktivere mikrofonen din og slå den på slik at vi kan høre deg. Deretter vil du kobles til en live-videosamtale!

Få personlig rådgivning og produktdemonstrasjon fra en av våre vennlige eksperter i butikken.
Vi ser frem til å motta din samtale fra mandag til fredag mellom 10:00–17:00.

 

 

Spørsmål og svar

Hva er hensikten?

Enten det gjelder kjøkkenutstyr, en vaskemaskin eller en støvsuger, vil eksperter ved et Miele Experience Center ha tilgang til en rekke produkter som kan demonstreres for deg i en live-samtale, og de kan hjelpe deg med å velge et produkt som er riktig for deg.

Er jeg synlig under samtalen?

Nei, vi vil ikke kunne se deg. Det er bare du som kan se vår ekspert fra Miele Experience Center. Ikke glem å aktivere mikrofonen din og slå den på slik at vi kan høre deg.

Må jeg dele informasjon om meg selv?

Nei, du trenger ikke å dele noen informasjon for å ringe til oss. Vår ekspert ved Miele Experience Center kan komme til å be om navn og kontaktinformasjon for å kunne sende deg informasjon eller følge opp samtalen, men du er ikke forpliktet til å formidle dette.
Dersom samtalen avbrytes grunnet tekniske problemer, kan du ringe rådgiveren opp igjen, ettersom vi ikke kan starte samtalen på nytt.

Hvorfor ser jeg ikke noen widget?

Normalt vises den nederst på skjermen etter omlag 20 sekunder. Dersom det ikke skulle fungere kan du oppdatere siden eller tømme din hurtigbuffer. Eventuelt kan du prøve privat surfing eller inkognitomodus.

Hvorfor fungerer ikke forbindelsen for meg?

Dersom konsulenten vises som utilgjengelig, kan vedkommende være midt i en annen samtale, eller så ringer du utenfor åpningstiden.
Merk deg at enkelte nettlesere ikke støttes fullt ut. Prøv Chrome eller Firefox for optimale resultater. Eventuelt kan du prøve å bruke telefon eller nettbrett i stedet.

 

Personvernerklæring