Reparasjon av Miele hvitevarer
Ved å kjøpe et Miele produkt har du valgt lang levetid og beste kvalitet. Skulle du likevel ha behov for hjelp, vil Mieles serviceavdeling hjelpe deg videre på raskt og pålitelig vis.
Kundene våre finner ofte ut at de kan løse problemene selv under «feilsøk» eller ved hjelp av våre selvhjelpsvideoer. Hvis du likevel trenger å bestille service, kan du booke online. Du må velge ett av alternativene nedenfor, da det avhenger av hvor du bor i landet.
Selvhjelp
Her finner du svar og løsningsforslag på mange spørsmål, slik at du kan rette problemene selv.
Bestill servicebesøk
Bor du i Trondheim, Bergen, Stavanger-området eller på det sentrale Østlandet, bestille via «Miele Direkte Service».
Servicebesøk kan også bestilles på telefon.
Online booking gjelder ikke forhandler eller bedriftskunder.
Bestill servicebesøk
For øvrige områder i Norge gjør din online bestilling via linken «Service Partner» eller på telefon.
Priser
Reparasjon etter fastpris
Husholdningsprodukter
Absolutt sikkerhet – ingen skjulte gebyrer eller ekstra kostnader
«Reparasjon etter fastpris» inneholder:
- Alle kostnader for kjøring, arbeidstid og reservedeler for de meldte feilene
- 12 måneders garanti på de monterte reservedelene og utført arbeid
- Hvis reparasjon av produktet ikke lønner seg, kan kostnadene for «reparasjon etter fastpris» regnes mot kjøp av et reserveprodukt direkte hos Miele.
Følgende produkter er utelukket fra «reparasjon etter fastpris»:
- MasterCool-produkter
Du finner mer informasjon om våre generelle forretningsvilkår under «Service» og på siden «ofte stilte spørsmål».
Merk: Reparasjon etter fastpris kan ikke bestilles på nett. Våre medarbeidere på vårt kontaktsenter tar gjerne imot bestillingen på nummer +47 67 17 31 00.
Din partner ved servicebehov
Vi er alltid i nærheten av deg
Takket være et tett nettverk av svært kompetente teknikere fra Mieles kundeservice sikrer vi korte kjørestrekninger og dermed raskest mulig responstid, slik at du så snart som mulig kan benytte produktet ditt igjen til din fulle tilfredshet.
Kjøretøyene til kundeservice er perfekt gjennomtenkt
Våre teknikere fra kundeservice besitter ikke bare påkrevd kompetanse, men også verkstedsutstyr og reservedeler som er individuelt tilpasset deres arbeidsområde. Påkrevde reservedeler leveres neste dag direkte i kjøretøyet.
Raskt og effektivt
Med hjelp av den spesialutviklede PC-diagnosen for Miele-produkter oppdages produktfeil raskt. Over 90 % av alle serviceinnsatser løses allerede ved første forsøk.
Bestill servicebesøk
Du kan sende oss et reparasjonsforespørsel online eller ta kontakt per telefon.
67 17 31 00
Mandag–fredag: 08:00–16:00