Sørg for at produktene dine holder seg på topp

Miele service

Hos Miele vet vi hvor viktige produktene dine er for dine daglige gjøremål. Derfor er Miele service alltid i nærheten. Med service av topp kvalitet og profesjonell hjelp er vi forpliktet til å sørge for at dine premiumprodukter yter sitt beste i mange år fremover.

 

Velg blant to alternativer:

- Selvhjelp: Hvis du ønsker å løse problemet ditt raskt

- Miele service: For hjelp av en servicetekniker til reparasjoner av små eller store husholdningsprodukter

Alternativer for selvhjelp

Du kan enkelt løse problemer med produktet ditt på egen hånd med våre selvhjelpsløsninger. Fra feilsøkingsveiledninger og instruksjonsvideoer til eksperthjelp, vi tilbyr alt du trenger for å holde Miele-produktene dine i gang.

Veiledning for feilsøking

• Diagnostiser og løs vanlige problemer med produktene dine raskt med vår brukervennlige veiledning

• Se oversiktlige, trinnvise instruksjonsvideoer

• Søk også for bruksanvisninger

Reservedeler

• Finn originale Miele reservedeler ved å bla gjennom katalogen vår

• Dra nytte av våre høykvalitetsstandarder for pålitelig kvalitet og sømløs kompatibilitet

• Oppretthold produktets ytelse og levetid

Reparasjon av store husholdningsprodukter

Hos Miele anser vi produkter til vaskerommet (f.eks. vaskemaskiner, tørketromler osv.) og kjøkkenprodukter (f.eks. kjøle-/fryseskap, ovner og platetopper etc., innebygde kaffemaskiner osv.) for å være store husholdningsprodukter. Hvis produktet ditt faller inn under en av disse to kategoriene, kan du ta en titt på alternativene for reparasjon nedenfor.

Hvis ikke, kan du ta en titt på delen «små husholdningsprodukter». 

*Du finner våre vilkår og betingelser her.

Reparasjoner etter faktura

Få reparasjoner på stedet skreddersydd etter dine behov. Startprisen omfatter forberedelse, fremmøte og 30 minutters arbeid:

Startpris: kr 2 263 
Arbeid: kr 467 per ekstra kvarter
Reservedeler: Prisen avhenger av hvilke deler som er nødvendige

Bor du i Trondheim, Bergen, Stavanger-området eller på det sentrale Østlandet, bestill via «Book tekniker online».

For øvrige områder i Norge gjør din online bestilling via lenken «Service Partner» eller på tlf. 67 17 31 00

Lenke til «SERVICE PARTNER»

Reparasjoner til fastpris

Maksimal sikkerhet – vår reparasjon til fastpris dekker oppmøte, arbeid og reservedeler til en oversiktlig pris:

Maskiner til vaskerommet: kr 3 995
Kjøkkenprodukter*: kr 4 395
Innebygde kaffemaskiner**: kr 4 895

Denne avtalen utføres kun av en Miele husholdningstekniker. Kontakt oss for bestililng via vårt kontaktskjema og vi oppretter avtalen din.
 

* Fastpris gjelder ikke for: MasterCool
​**For frittstående kaffemaskiner, se kapittelet om små husholdningsprodukter.

Du finner mer informasjon om våre generelle forretningsvilkår under «Service» og på siden «Ofte stilte spørsmål».
 

Reparasjon av små husholdningsprodukter

Små husholdningsprodukter, som støvsugere, frittstående kaffemaskiner, omfattes også av vår service. Hvis produktet ditt tilhører denne kategorien, følger det samme priser som de store husholdningsproduktene.  Vær oppmerksom på at små husholdningsprodukter ikke kan repareres til fastpris.

*Du finner våre vilkår og betingelser her.

Reparasjon etter faktura

Ønskes reparasjon av støvsugere eller frittstående kaffemaskiner gjelder følgende: Startprisen omfatter forberedelse, fremmøte og 30 minutters arbeid:

Startpris: kr 2 263 
Arbeid: kr 467 per ekstra kvarter
Reservedeler: Prisen avhenger av hvilke deler som er nødvendige

Bor du i Trondheim, Bergen, Stavanger-området eller på det sentrale Østlandet, bestill via «Book tekniker online».

For øvrige områder i Norge gjør din online bestilling via lenken «Service Partner» eller på tlf. 67 17 31 00

Lenke til «SERVICE PARTNER»

Vår forpliktelse til å utføre reparasjoner av topp kvalitet

 

 

Ofte stilte spørsmål

Mieles produkter er laget for å vare i mange år. Derfor er det fortsatt lønnsomt å reparere. Hvis det ikke lønner seg å reparere produktet ditt, og du bestemmer deg for å kjøpe et nytt Miele-produkt direkte fra oss, vil startsprisen bli trukket fra kjøpesummen.

I løpet av Mieles garantitid vil eventuelle feil på produktet, unntatt bruks- og betjeningsfeil, bli utbedret uten kostnad for deg. Dette omfatter reparasjon eller utskifting av berørte komponenter eller hele produktet. Miele Norge vil også dekke alle reisekostnader, fremmøte, arbeid og reservedeler. For fullstendig informasjon, se garanti og reklamasjonsvilkår

En «reparasjon til fastpris» er en tjeneste som leveres til en fastsatt pris, og som avtales før servicebesøket. Denne engangsbetalingen dekker alle kostnader som trengs for å få produktet i gang igjen, inkludert:

• Servicebesøket.

• Alt arbeid og alle reservedeler som er nødvendige for å utbedre den rapporterte feilen på bestillingstidspunktet, inkludert påfølgende besøk hvis reservedeler må bestilles.

• 12 måneders garanti på deler og arbeid for den utførte reparasjonen, fra og med reparasjonsdatoen.

Tjenesten «Reparasjon til fastpris» er tilgjengelig for de fleste store husholdningsprodukter, men vær oppmerksom på at den ikke dekker MasterCool-produkter.

I tilfelle vi ikke kan reparere produktet, eller det ikke lønner seg å reparere det, vil du motta et forslag til erstatningsprodukt. 

Les mer her «Ofte stilte spørsmål» og våre «generelle vilkår»

Mieles produkter er utformet for lang levetid, og vi tilbyr originale Miele-reservedeler i minst 15 år etter at serien er gått ut av produksjon. Vi fortsetter å utføre service på mange gamle produkter fra Miele, da de fortsatt kan være verdifulle og verdt å reparere.