SøkFinn en forhandler
Hjelp tilStekeovn

Hva skjer med Smart Food ID (SFID) dersom stekeovnen tilbakestilles til «fabrikkinnstillinger» eller kobles til nettverket på ny?

Hva skjer med Smart Food ID (SFID) dersom stekeovnen tilbakestilles til «fabrikkinnstillinger» eller kobles til nettverket på ny?

Etter at stekeovnens innstillinger tilbakestilles til «fabrikkinnstillinger», må stekeovnen kobles til Miele Appen din på ny.

Digitale Smart-funksjoner som aktiveres eller kjøpes er forbundet med din konto i Miele Appen, og synkroniseres automatisk på stekeovnen din. Synkroniseringen kan ta noen minutter.

De digitale Smart-funksjonene som aktiveres eller kjøpes vil da være tilgjengelige igjen.

Bruksanvisning

Bruksanvisning

Her finner du bruksanvisningene til dine Miele-produkter.
Les mer
Bestill servicebesøk

Bestill servicebesøk

Vi tar gjerne imot din servicebestilling online eller per telefon
Bestill et servicebesøk
Kontaktskjema

Kontaktskjema

Dette krever en beskrivelse som kan gå over to linjer. Mieles serviceavdeling tar kontakt med deg så raskt som mulig.
Til kontaktskjemaet