SøkFinn en forhandler
Hjelp tilStekeovn

Smart Food ID uten matgjenkjenning

Stekeovnsfunksjonen Smart Food ID (SFID) ble aktivert i Miele Appen, men likevel fungerer ikke matgjenkjenningen.

Smart-funksjonen er deaktivert på stekeovnen din.

Kontroller i innstillingene til stekeovnen at kameraet og matgjenkjenningen er aktivert.

Dersom du ikke finner menypunktet «Matgjenkjenning» eller dette allerede er aktivert, slå stekeovnen av og på igjen.

Kontroller dessuten om stekeovnen er koblet til WiFi hos deg.

Dersom problemet vedvarer, koble stekeovnen fra strømnettet en kort stund og slå deretter på igjen stekeovnen.

Du finner mer informasjon om aktivering av Smart-funksjonen Smart Food ID i artikkelen «Wie aktiviere ich Smart Food ID (SFID)?».

Ta kontakt med serviceavdelingen dersom matgjenkjenningen fremdeles ikke fungerer.

Problembeskrivelsen videreformidles til våre eksperter, som vil ta kontakt med deg.

Bruksanvisning

Bruksanvisning

Her finner du bruksanvisningene til dine Miele-produkter.
Les mer
Bestill servicebesøk

Bestill servicebesøk

Vi tar gjerne imot din servicebestilling online eller per telefon
Bestill et servicebesøk
Kontaktskjema

Kontaktskjema

Dette krever en beskrivelse som kan gå over to linjer. Mieles serviceavdeling tar kontakt med deg så raskt som mulig.
Til kontaktskjemaet