Hjelp tilSystemintegrering
Alle kategorier for Systemintegrering
- Con@ctivity fungerer ikke til tross for innlogging
- Con@ctivity fungerer ikke, til tross for WiFi-forbindelse
- Con@ctivity-forbindelsen fungerer ikke
- Er all informasjon og alle funksjoner som vises i Miele App, også tilgjengelige i Miele tredjeparts API?
- Fjernkontrollen (DARC) til ventilatoren under ZigBee (Con@ctivity 2.0)
- Homebus-grensesnitt
- Hva er Con@ctivity?
- Hva er Miele tredjeparts API?
- Hvem tar jeg kontakt med for spørsmål om Miele tredjeparts API?
- Hvilke alternativer finnes for hjemmenettverk?
- Hvilke krav må jeg oppfylle for å kunne benytte Miele tredjeparts API?
- Hvilke produkter er tilgjengelige på Miele tredjeparts API?
- Hvilke språk finnes informasjonen på?
- Hvor finner jeg dokumentasjonen til API?
- Hvordan beskyttes tilgangen til mine produkter?
- Hvordan får jeg tilgang til API?
- Hvordan ser bruksvilkårene for Miele tredjeparts API ut?
- Jeg har allerede produkter fra Miele og benytter SuperVision med ZigBee. Kan jeg legge til et produkt med WiFiConn@ct?
- Kan jeg integrere produkter fra Miele i et WiFi-Mesh-nettverk, som automatisk veksler mellom 2,4 GHz og 5 GHz?
- Kommunikasjonsmodul XKM3100W – betydningen til LED-statusen
- Kommunikasjonsmodul XKM3100W – Foreta omstart og gjenopprett fabrikkinnstilling
- Kommunikasjonsmodul XKM3100W – Funksjonene til tasten Reset
- Konfigurering av en statisk IP-adresse
- Lydsignalet høres ikke i SuperVision-modus
- Miele Gateway er allerede tilkoblet brukerkontoen
- Mikrobølgefunksjon kan påvirke tredjepartsenheter
- Produkter starter ikke samtidig
- Produktet sender data, selv om det kun er koblet til via WPS
- Støttede tegn i WiFi-passordet til hjemmenettverket
- SuperVision-visningen ikke aktiv i standby
- SuperVision-visningen viser ikke alle produktene
- Ventilator slås på sent/Con@ctivity 3.0
- WiFi vises ikke
Bestill servicebesøk
Vi tar gjerne imot din servicebestilling online eller per telefon
Bestill et servicebesøkKontaktskjema
Dette krever en beskrivelse som kan gå over to linjer. Mieles serviceavdeling tar kontakt med deg så raskt som mulig.
Til kontaktskjemaet