Hjelp tilRobotstøvsuger
FAQ for Robotstøvsuger
- Aktivere sammenkoblingsmodus avhengig av programvareversjon
- Fabrikkinnstillinger
- Forsinkelsestid i overføringen av direktebilde
- Forvrengt bilde
- Hvordan oppretter jeg en ny WiFi-forbindelse etter bytte av router eller en passordendring?
- Kamera for overføring av direktebilder
- Krav til den mobile enheten
- Lagring av videooverføring
- Oppløsning på videobildet
- Opprette brukerkonto
- Selge/gi bort robotstøvsugere
- Slette en robotstøvsuger fra Miele Scout-appen på Android
- Stille inn starttid
- Støttede tegn i WiFi-passordet til hjemmenettverket
- Styring av robotstøvsugeren fra flere mobile enheter
- Systemforutsetninger for smarttelefon, nettbrett og hjemmenettverk
Bestill servicebesøk
Vi tar gjerne imot din servicebestilling online eller per telefon
Bestill et servicebesøkKontaktskjema
Dette krever en beskrivelse som kan gå over to linjer. Mieles serviceavdeling tar kontakt med deg så raskt som mulig.
Til kontaktskjemaet