Hjelp tilFjernservice
Alle kategorier for Fjernservice
- Etter at produktet er slått på, blir det spurt om en RemoteUpdate. Hvordan kan RemoteUpdate deaktiveres?
- Hva skjer dersom produktprogrammet allerede pågår?
- Hva skjer ved strømbrudd eller utkobling av produktet under en RemoteUpdate?
- Hvor finner jeg informasjon om endringene som foretas av en RemoteUpdate?
- Hvor lang tid tar en RemoteUpdate?
- Hvor ofte kan senere velges ved visningen på produktet?
- Hvordan ser jeg at en RemoteUpdate er tilgjengelig?
- Jeg har kjøpt et RemoteUpdate-kompatibelt produkt. Når og hvordan får jeg en RemoteUpdate?
- Kan en RemoteUpdate startes via Miele App?
- Kan jeg avbryte en RemoteUpdate?
- Kan jeg bruke produktet under en RemoteUpdate?
- Kan produktet tilbakestilles til den siste programvarestatusen før en RemoteUpdate, dersom produktet ikke samsvarer med mine forventninger etter oppdateringen?
- Kan RemoteUpdate utføres uten å forete en tilkobling/WiFi-forbindelse?
Bestill servicebesøk
Vi tar gjerne imot din servicebestilling online eller per telefon
Bestill et servicebesøkKontaktskjema
Dette krever en beskrivelse som kan gå over to linjer. Mieles serviceavdeling tar kontakt med deg så raskt som mulig.
Til kontaktskjemaet