Kvinne med hodetelefoner i kontoromgivelser

Service & support - Miele Professional

StartsideService & Support

Serviceløsninger du kan stole på

Miele PROtect forener omfattende serviceytelser, maksimal budsjettstyring og enkel tilgang på reservedeler. Våre spesialopplærte teknikere utfører og dokumenterer servicearbeider i samsvar med Mieles egne og juridiske krav. På den måten blir produktets prosessikkerhet og langsiktige verdibevaring ivaretatt. Vi tilbyr deg transparent og bransjetilpasset rådgivning, koordinerer avtaler og garanterer tilgjengeligheten av passende reservedeler – selv 15 år etter at serien har gått ut av produksjon. Vårt omfattende servicenettverk beskytter dine maskiner og din virksomhet, slik at du kan fokusere på andre ting.

Servicetekniker arbeider på en åpen maskin med verktøy
Reparasjon

Vi er der for deg 5 dager i uken. Vi er tilgjengelige:
Man.–Fre. kl. 08:00–16:00

Servicetekniker i rådgivning med en lege på et legekontor
Våre serviceløsninger

Velg serviceløsningen som passer for deg og din bransje fra vårt omfattende tjenestetilbud.

Servicetekniker står foran verktøykassen sin og en reservedelsboks, omgitt av en vaskemaskin og en tørketrommel
Reservedeler & tilbehør

Vi sikrer levering av reservedeler i inntil 15 år etter at serien er gått ut av produksjon.

Forhandlersøk

Du kan enkelt finne forhandlere for utvalgte produktgrupper i ditt område.

Rådgivningstilbud & support

Skreddersydd planlegging, individuell rådgivning og fleksibel finansiering tilpasset bransjespesifikke krav

Miele medarbeidere diskuterer ved bordautoklaven.

Planlegging & rådgivning

Alt fra samme leverandør – fra arealplanlegging til økonomisk planlegging.

Hånd med penn sjekker utskrift av kolonnediagram og en kalkulator ligger ved siden av

Finansiering

Miele Professional gjør det enkelt å kjøpe produktene.